Vértesacsa Község Önkormányzata álláspályázatot hirdet hivatalsegéd és takarítói munkakör betöltésére az alábbi feltételekkel.
Munkaviszony időtartama: határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Vértesacsa Község Önkormányzata közigazgatási területe
Munkabér és egyéb juttatások: Mindenkori minimálbér összege (2017.évben bruttó 127.500,-Ft)
Pályázati feltétel: 8 általános iskolai végzettség
Pályázat részeként benyújtandó igazolások, iratok: kézzel írott fényképes önéletrajz, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (vagy a megkéréséről szóló igazolás), iskolai végzettséget igazoló okirat másolata, írásbeli nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja: legkorábban 2017. szeptember 1. napjától
A pályázat beérkezésének határideje: 2017.augusztus 15.
Benyújtásának módja:
- Postai úton Vértesacsa Község Önkormányzat címére történő megküldéssel (8089 Vértesacsa, Vörösmarty u.2.). Kérjük a borítékon feltüntetni: „Pályázat hivatalsegéd és takarítói munkakör betöltésére”.
- Személyesen: Kovács Zoltán polgármester részére
Elbírálásának határideje: 2017.augusztus 31.
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt Kovács Zoltán polgármester nyújt a 06704508779 telefonszámon.
A munkáltató a pályázat érvénytelenné és eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.