A Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala illetékességi területe, szervezeti egységei, ügyfélfogadási rendje
A Járási Hivatal illetékességi területe
A Járási Hivatal illetékességi területe Alcsútdoboz, Bicske, Bodmér, Csabdi, Csákvár, Etyek, Felcsút, Gánt, Mány, Óbarok, Szár, Tabajd, Újbarok, Vértesacsa, Vértesboglár közigazgatási területe.
A Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály illetékességi területe a Bicskei Járás, a Gárdonyi Járás: Gárdony, Kápolnásnyék, Nadap, Pákozd, Pázmánd, Sukoró, Szabadegyháza, Velence, Vereb, Zichyújfalu és a Móri Járás: Bakonycsernye, Balinka, Bodajk, Csákberény, Csókakő, Fehérvárcsurgó, Isztimér, Kincsesbánya, Magyaralmás, Mór, Nagyveleg, Pusztavám, Söréd közigazgatási területe.
A Bicskei Járási Hivatal elérhetősége
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14.
Telefon: 06 22 566 300
Fax: 06 22 566 303
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatalvezető: Szabó Gábor
Telefon: 06 22 566 302, 06 20 424 0994
Fax: 06 22 566 303
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatalvezető-helyettes: Nagyné Mikulásik Katalin
Telefon: 06 22 566 301, 06 30 867 6935
Fax: 06 22 566 303
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Bicskei Járási Hivatal szervezeti egységei és elérhetőségei
Okmányirodai Osztály
Osztályvezető: Vakánné Petrovics Ildikó
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 16.
Telefon: 06 22 566 290, 06 30 411 5029
Fax: 06 22 566 287
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélszolgálat, időpontfoglalás: 06 22 566-288
Kérjük az okmányirodába érkező ügyfeleket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében vegyék igénybe az időpontfoglalás lehetőségét fenti telefonszámon, vagy a www.magyaroszag.hu honlapon keresztül. Az időpontfoglalás a www. magyarorszag.hu internetes honlapon ügyfélkapu regisztráció nélkül is lehetséges.
Soron kívüli ügyintézés: elkészült okmány átvétele és ügyfélkapu regisztráció.
Hatósági és gyámhivatali osztály
Osztályvezető: Orosz Éva
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. (III. emelet)
Telefon: 06 22 566-280,
Fax: 06 22 566 303
Hatósági ügyek: 06 70 436 4046
Gyámügyek: 06 70 436 4047
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Roma referens: Sándor Alíz
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. II. emelet 26. szoba
Tel: 06 22 566 307, 06 70 436 4046
Földhivatali osztály
Megbízott osztályvezető: Székelyné Homonnai Krisztina
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. I. és II. emelet
Telefon: 22/566-018, 22/566-014
Fax: 22/566-012
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Foglalkoztatási osztály
Megbízott osztályvezető: Nagyné Mikulásik Katalin
Cím: 2060 Bicske, Kisfaludy utca 50.
Telefon/fax: 22/565-263
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.; Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Élelmiszerbiztonsági és állategészségügyi osztály
Osztályvezető: Dr. Tomor Éva
Cím: 2060 Bicske, Kossuth tér 14. (földszint)
Telefon: 06 22 261 150, 06 70 436 2510
Fax: 06 22 565-292
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Móri kirendeltség: 8060 Mór, Zrínyi utca 36. Tel: 06 22 400 138, 06 22 562 359, Fax: 06 22 400 138, e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala heti rendszerességgel megtartott ügysegédi ügyfélfogadása 2016. május 10. napjától változik.
Ügyfélfogadási helye: Felcsúti Közös Önkormányzati Hivatal Vértesacsai Kirendeltsége; 8089 Vértesacsa, Vörösmarty u. 2.
Ügyfélfogadás ideje: Hétfő 14.30 - 15.30
Ügyintéző: Sándor Aliz
Elérhetőségei: 06 22 594 040, email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A települési ügysegéd feladatai:
A járási hivatal szervezetébe tartozó települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyén segít a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézésében, közreműködik az eljárás megindításában, és szükség esetén az eljárásban is.
A települési ügysegéd a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyekben tájékoztatást ad az ügyfeleknek, a szükséges nyomtatványokat biztosítja, és segítséget nyújt a kitöltésükben, valamint továbbítja a hatáskörrel rendelkező szervhez.
A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:
- Lakcímváltozással kapcsolatos kérelem átvétele és továbbítása
- Lakcímnyilvántartásból adatszolgáltatásra irányuló kérelem átvétele és továbbítása
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyei
- Szociális és gyámügyekben kérelem átvétele és továbbítása, különösen:
- aktív korúak ellátás jogosultságának megállapítása kérelem
- egészségügyi szolgáltatás igénybe vételére irányuló kérelem
- ápolási díj megállapítás iránti kérelem
- közgyógyellátással kapcsolatos kérelem
- Egyéb, a törzshivatal hatáskörébe tartozó kérelmek, illetve mellékletei átvétele és továbbítása
- Az eljárás lefolytatásához szükséges nyilatkozatok megtételéről tájékoztatás (pl. értesítés az eljárás megindításáról, jogorvoslati jogról való lemondás lehetősége, jogerőre emelkedésről értesítés kérése, stb.)
- Helyszíni szemlék előkészítése - pl. időpont egyeztetés az érintettekkel, a helyszíni szemlét elrendelő hatóság útmutatása szerint, esetenként helyszíni szemlén való részvétel.
- Egyéb hatósági ügyekben közreműködés, a hatóság erre irányuló kérelme esetén.
- Földhasználati bejelentéssel kapcsolatos kérelem kitöltésében közreműködés
- Fentieken kívül a Fejér Megyei Kormányhivatalban igényelhető ellátások (pl.: családtámogatás) kérelem ügyében közreműködés.
Bicskei Járási Hivatal ügyfélfogadási rendje
Fejér Megyei Kormányhivatal Bicskei Járási Hivatala Ügyfélfogadási rend |
|||||
Szervezeti egység megnevezése
|
Hétfő |
Kedd |
Szerda |
Csütörtök |
Péntek |
Kormányablak Osztály 2018. 02.19. napjától |
7:00 - 17.00
|
8:00 - 13.00
|
8:00 - 18.00
|
8:00 - 18.00
|
8.00 - 13.00 |
Hatósági, Gyámügyi és Igazságügyi Osztály 2018. február 23. napjától |
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8.00 - 12.00 |
Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály 2018. február 26. napjától |
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8.00 - 12.00 |
Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály Gárdony 2018. február 26. napjától |
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8.00 - 12.00 |
Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály Mór 2018. február 26. napjától |
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8.00 - 12.00 |
Földhivatali Osztály 2018. február 21. napjától |
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8:00 - 16.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8.00 - 12.00 |
Foglalkoztatási Osztály 2018. március 26. napjától |
8:00 - 14.00
|
Nincs ügyfélfogadás |
8:00 - 14.00
|
8:00 - 14.00
|
8.00 - 14.00 |